Бібліотека – море книг.
Бібліотека – храм науки.
Переступай її поріг,
Бери скарби нетлінні в руки.
Читай, мій друже, час не гай –
Весь світ великий пізнавай!
Знайомтесь,
бібліотека Комунального закладу освіти «Навчально-виховного комплексу № 12
«загальноосвітній навчальний заклад I ступеня – гімназія» Дніпропетровської міської ради







Бібліотека розташована на другому поверсі. Має окреме приміщення загальною площею 82,9 кв. м.
При бібліотеці є книгосховище. Читальний зал поєднаний з абонементом і налічує 16 місць для користувачів.
До послуг читачів – комп’ютер підключений до мережі Інтернет.
Бібліотека відкрита для кожного читача.
Не лінуйтесь, завітайте
У нашу бібліотеку –
Таку лагідну і світлу,
Любов'ю зігріту.
Вас завжди радісно привітає шкільний бібліотекар:
Сидоренко Світлана Анатоліївна
Освіта – вища, педагогічна.
Стаж бібліотечної роботи - 13 років.
Стаж роботи в НВК № 12 – 13 років.
Кваліфікаційна категорія – бібліотекар I категорії.
Розпорядок роботи бібліотеки:
понеділок – п'ятниця: 8.30-17.00
обслуговування читачів: 9.30 – 16.00
обідня перерва: 12.30-13.00
виконання внутрішньої бібліотечної роботи: 8.30-9.30; 16.00-17.00
Останній день місяця – санітарний день.
В нашій бібліотеці можна:
- взяти цікаву книгу;
- розповісти про книгу, яка сподобалась;
- познайомитися з творчістю дитячих письменників;
- підготувати доповідь, повідомлення або презентацію;
- почитати журнали та енциклопедії;
- взяти участь в заходах, які проводить бібліотека.
Статистична інформація про роботу бібліотеки за 2015-2016 н. р.
• Художній бібліотечний фонд складає 22 065 примірників.
• Фонд підручників та навчальних посібників - 16 008 примірників.
• Забезпеченість учнів підручниками - 96%
• Кількість читачів всього - 587
• Учнів - 537
• Вчителів та інших користувачів - 50
• Кількість відвідувань за навчальний рік - 4231
• Середня відвідуваність -7,2
• Книговидача за навчальний рік - 4057
• Середній показник книговидач – 7
• % охоплення читанням - 81 Основні напрямки діяльності бібліотеки:
• вивчення інформаційних потреб та запитів читачів;
• повноцінне інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу;
• залучення до читання та розвиток читацької компетентності школярів;
• оновлення змісту бібліотечного обслуговування читачів на основі впровадження сучасних технологій.