19:18
Експериментальний навчальний заклад

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

Експериментальний навчальний заклад… У чому сутність       цього статусу? Занепокоєні батьки іноді запитують: «Експеримент – це досліди над дітьми?»

         Наша відповідь: «Ні! Експериментальну діяльність здійснюють навчальні заклади з метою вдосконалення традиційних форм навчання».

         Кожен учитель у своїй роботі керується навчальними планами та програмами Міністерства освіти, які не враховують особливості міста, конкретного закладу, контингенту учнів, батьків, індивідуальні особливості кожного учня, його потреби та запити на освіту.

         Старі стереотипи стосовно дитини, традиційні установки й шаблони, за якими педагоги тривалий час навчають, виховують і оцінюють школярів, гадаємо, є неефективними в досягненні сучасних освітніх цілей.

         Аналіз цього стану приводить високопрофесійного учителя до прагнення удосконалити розраховані на середньостатистичного учня рекомендації, зробити навчання більш ефективним, забезпечити високу результативність своєї праці. Це можливо за умови оволодіння вчителем новими педагогічними технологіями, подолання авторитарного стилю роботи з дітьми та шаблонів оцінки творчої і навчальної діяльності учнів.

         Отак народжується в учителя педагогічна готовність до інноваційної діяльності. Залишається справа за «малим»: ознайомитися з банком даних інноваційних педтехнологій, вивчити їх, продумати всі ризики та переваги, порадитися з науковцями, а потім опрацювати в практичній діяльності інструменти, розглянути передовий педагогічний досвід з впровадження даної технології, створити проект, ознайомити з ним учнів, батьків, затвердити проект в органах управління освітою. У ході впровадження інновації спостерігати за проміжними результатами, складати звіти та досягати очікуваних результатів.

         Таким чином, інноваційна експериментальна діяльність у закладі освіти:

-         удосконалює систему навчання та виховання;

-         робить навчання більш індивідуалізованим, враховуючи особистість кожного учня;

-         задовольняє потреби та запити кожної дитини на більш якісну освіту;

-         забезпечує особистісне і професійне вдосконалення вчителів, психологічну стійкість педагога;

-         вирішує кадрове питання у закладі, відсіює вчителів, які не здатні працювати над собою, над власним професійним розвитком;

-         вдосконалюється система роботи гімназії, тієї духовної атмосфери, де відбувається «таємниця» творчої взаємодії і самопобудова особистості учня та педагога.

          Тому, шановні батьки, не треба боятися інновацій. Обирайте для своєї дитини експериментальні заклади, і ви зустрінетесь з кращими вчителями, які здатні забезпечити якісні знання, розвинути творчі здібності, зберегти психологічне здоров'я Ваших дітей. 

Переглядів: 144 | Додав: NVK12
Всього коментарів: 0