22:10
Дебати як освітня технологія

Дебати як освітня технологія

Сучасне життя диктує навчальним закладам пріоритети освітянської політики, спрямовані на підготовку учнівської молоді, що здатна змінюватись, пристосовуватися до нових потреб суспільного життя, оперувати і управляти інформацією, активно діяти, швидко приймати рішення, навчатись упродовж життя.

Однією із важливих освітніх  технологій, що може вирішити цю проблему є дебатна технологія

Які вміння та навички необхідні для життя у сучасному світі?

·        Вміння критично мислити.

·        Аналізувати та оцінювати інформацію.

·        Обґрунтовувати власну позицію, використовуючи переконливі аргументи.

·        Поважати різні точки зору та розуміти багатоманітність світу.

·        Співпрацювати, приймати колективні рішення.

·        Бути відповідальними за свої рішення та дії.

Можливості дебатів:

·        Навчальні дебати розвивають критичне мислення та навички аргументованого висловлювання.

·        Дебати поглиблюють зміст навчання, розвивають свободу учнів, допомагають їм думати самостійно, виходячи за рамки навчального курсу.

·        Дебати допомагають вчителю розв’язати проблему незацікавленості учнів, оскільки на їхні плечі лягає відповідальність за глибину осмислення змісту.

·        Дебати, які спрямовані на успіх, пропонують розвиток чисельних комунікативних компетенцій. Ораторство очолює список комунікативних навичок, що розвиваються через дебати.

·        Дебати виховують активних громадян

Дебати як освітня технологія

·        Дозволяють обговорювати дискусійні питання, спираючись на глибоке дослідження теми.

·        Навчають ставити запитання та шукати на них відповіді.

·        Формують високу культуру спілкування.

·        Впливають на мотивацію учнів та викликають інтерес до навчання.

·        Формують громадянські компетенції  у школярів та сприяють розвитку демократії у школі .

10 років в НВК № 12 існує дебатний клуб «Форум»

     

На тренінгах, турнірах учні НВК № 12 вчаться працювати з інформацією, формувати аргументи та їх відстоювати, вивчають основи проектного менеджменту, розробляють власний соціальний проект.

Члени клубу мають змогу навчатися дебатувати на тренінгах

кращих тренерів України :

І. Сущенка (м. Київ), І. Баранової (м. Київ), О. Зими (Дніпро)

Дебатну майстерню веде І. Сущенко (м. Київ)

Влітку дебатери НВК № 12 беруть участь у Літніх школах, де проводяться тренінги та дебатні турніри

Літня дебатна школа 2015 р. (о. Хортиця)

Учасники Літньої школи – учні гімназії № 12

·         Гудков Максим,  Деметер Діана, Троценко Катерина

Тренінги і дозвілля

   

Дебатери та тренери НВК № 12 в Американському домі (м. Київ)

Своїм дебатним досвідом ділиться тренер із Нідерландів

Тренінги для дебатерів та тренерів команд в Американському домі (м. Київ)

Дебатери НВК № 12 неодноразово ставали призерами і переможцями

на Всеукраїнських дебатних турнірах

В 2016 р. зразу 2 команди гімназії стали переможцями

«Dnipro Open 2016» :

·        Молодша ліга : учні 8 класу : Кошова О., Якубовська А. та Шатохін М.

·        Старша ліга : учні 11 класу Деметр Д., Троценко К., Жушман І.

·        Дебати – яскравий приклад  кооперативного навчання, сприяє розвитку критичного мислення, підтримує особисті інтелектуальні досягнення.

·         Робота в команді мотивує учнів співпрацювати заради спільного блага так само, як і свого власного.

·         Дебати підвищують як індивідуальну відповідальність, так і колективну, що прокладає стежку до вільного навчання.

·         Дебати заохочують учнів до демократичного діалогу та критичного мислення.

·        Дебати дають учнівській молоді широкі освітні можливості для навчальної  та  життєвої успішності.

Переглядів: 112 | Додав: NVK12
Всього коментарів: 0
avatar